6 Temmuz 2014 Pazar

"Kış Güneş,-Jennifer L. Armentrout" Kitap Yorumu


Kitap Adı: Kış Güneşi
Özgün Adı: Frigid
Kitap Yazarı: Jennifer L. Armentrout
Çevirmen Adı: Serkan Göktaş
Sayfa Sayısı: 316
Yayınevi: Dex Plus 



Arka Kapak


Yirmi bir yaşındaki Sydney, Kyler'a ezelden beri aşık. Ne yazık ki Kyler onu atlıkrancadan ittiği ve Sydney'in de karşılığında Kyler'a çamur yedirdiği günden beri sıkı dostlar.

Kyler tam bir çapkın, bir kızın yanında iki geceden fazla duramıyor. Syd kendini gittikçe daha kötü hissdiyor. Ancak okuldaki son yılda duygularını itiraf ederek ilişkileirini berbat etmek istemiyor. 

Kyler'ın gözünde ise Syd hep ulaşılmaz bir noktada, adeta mükemmelliğin simgesi. Syd'in ona hayatta bakmayacağını düşünüyor.

Bir gün Kyler'ın dağ evine kayak tatiline gidiyorlar ve bütün saklı duygular gün ışığına çıkıyor. Ama küçük bir sorun var. Kötü bir süpriz onları bekliyor.

****

Obsidiyen ile başlayan LUX serisi ve Melez Sözleşmelerinin'nin dünyaca ünlü yazarı Jennifer L.Armentrout'tan çok sıcak bir hikaye...






Benim Yorumum

       Jen'in tüm kitaplarını okumayı cidden saplantı haline getirdim ve sanırım okumadığım kalmadı. Ya da kaldı. Saplantı. Onu neden hala okumadığımı bilmiyorum. Sanırım okursam Deamon'a ihanet edecekmişim gibime geliyor ama en yakın zaman da onu da okuyacağım :D

       Şimdi asıl soruya gelirsek, bu kadın bu karakterleri nerden buluyor? Yine taş gibi bir çocuğumuz var adı da Kyler. Ama kapaktaki çocuk hiç taş değil. Tamam çocuğun karın kası falan var da bir tek bana mı itici geldi kapaktaki çocuk? Kapaktaki kızı da sevmedim. Ama kitaptaki kızı sevdim. Syd. Kitap onun azından ve iç sesi gayet eğlenceli. Gerçi kitap hem Kyler'in hem de Syd'in azından anlatılmış ve erkek karakter her ne kadar daha bir eğlenceli anlatıma sahip olsa da Syd de gayet eğlenceliydi.

        Kitabın konusu tıpkı arka kapaktaki gibi iki insan birbirine çocukluktan beri aşık ama açılamıyor. Tanner, Andrea (Syd ve Kyler'in arkadaşları. Ne oldukları belli değil ama ben sevgili olduklarını düşünmeyi tercih ediyorum) ve bizim ikili tatil için Kyler'in evine gidiyorlar. Tabii ki kar tatili. Ama yolda kocaman bir fırtına çıkıyor. Syd ve Kyler tatil yerine ulaşıyorlar ama Tanner ve Andrea ulaşamayıp geri dönüyor ve kitabın son 20 sayfasına kadar olaylar o evde gelişiyor.

        Kitap göründüğü üzere tamamiyle bir muhteşem bir Jen eseri.
        Kitabın kapağındakileri sevmediğimi söylemiştim ama bu kitabın kapağını sevmediğim anlamına gelmez. Bence kapak muhteşem. Orjinal kapağa çok yakın ama bence orjinal kapaktan daha güzel. Bunun için DEX'e çok çok çok teşekkürler.

       Ve ufak tefek alıntılara geçelim :D
     "Sen benim için fazla iyisin bebeğim.Bir gün bunu fark edecek ve kıçıma tekmeyi basacaksın."
      
      "Öyle bir şey olamayacak" Onu öptüm ve bacağımı tutan eli daha da kasıldı. "Aptalca bir şey yapmadığın sürece tabii. Fakat buna ihtimal vermiyorum. Ömür boyu sana yeticek aptallık kotanı şimdiden doldurdun."

      Çok tatlı konuşuyorlar bunu herkes fark etmiştir bence.


      Tepeye tırmanırken uzata kayakçıları zirveye çıkaran teleferikleri gördüm. Bu nesneler ödümü koparırdı her zaman. Ayakların boşlukta sallanırken aşağı atlaman gerekiyordu öyle mi? Hiç benim eğlence anlayışıma uymuyordu. Ya ateşin başında kıvrılıp güzel bir kitap okumak? İşte bu tam bana göreydi.

    Yine bir kitap kurdu karakter. Böyle karakterleri çok çok çok daha çok seviyorum :DD



2 yorum:

  1. saplantıyı hala okumadıysan hemen oku bence . Bazı arumlar,(burada Hunterdan bahsediyorim tabikide ) luxenlardan(bu liste fazla uzun aslında) daha iyi , lux serisini Melez Sözleşmeleri kadar sevmemişsin peki Karanlık elementler ve Lanetli ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saplantı, Karanlık Elemetler'in iki kitabı da ve lanetli şu an okunma sırasında bekliyorlar :D Önerinle saplantıyı öne çekiyorum :DDD
      Karanlık Elementler ve Lanetli'ye daha başlamadım :DD

      Sil

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...