6 Temmuz 2014 Pazar

"Köken-Jennifer L. Armentrout" Kitap Yorumu





Kitap Adı: Köken
Özgün Adı: Origin
Seri Adı: Lux Serisi
Kitap Yazarı: Jennifer L. Armentrout
Çevirmen Adı: Barış Emre Alkım
Sayfa Sayısı: 403
Yayınevi: Dex Yayınları



Arka Kapak

Weather Dağında işler çığırından çıktı, Kat yakalandı.
Artık onu bulmak için yaşıyorum.
Yoluma çıkan olursa.. yok ederim.
Onu kurtarmak için bütün dünyayı... yakarım.
Uzaylı ırkımı yeryüzüne... seveseve salarım.

****
Biliyorum, buradan kaçmamın ve Daemonı görmemin tek yolu, asimile olmuş gibi görünmek.
Kafam çok karışık, kime güveneceğimi, kötü adamların kimler olduğunu bilmiyorum.
Diadalos mu?
İnsanlar mı?
Yoksa Luxenler mi?

****
Daemon ve Katy hangi tarafta yer alacak; birlikte mi 
yoksa karşı karşıya mı savaşacaklar? 

Obsidyen, Oniks ve Opal ile efsaneleşen Lux serisinde sona yaklaşılıyor ve savaş başlıyor.




Benim Yorumum

     Muhteşem dememe gerek var mı? Bence yok. Jen'nin elinden çıktıysa zaten mükemmeldir. Bu kadını fazla övüyorum farkındayım ama kadını çok seviyorum ben napıyım? Kitabı okuyalı çok olmasına rağmen hala hatırladığım bir çok detay var ve bunu her yazar başaramaz sonuçta :DD (Yeniden Jen'e övgüler)

         Her neyse, Opal'in sonunda Katy Diadalos'un eline düşmüştü. 
        Kitap Deamon'nun  Kat'i ne zamandır görmediğini saymasıyla başlıyor. Delicesine saplantılı bir aşk değil mi? Deamon'nun delirmelerini okuyoruz ve sonra bölüm Kat'e geçiyor. Bölüm Kat'in işkence çekmesiyle başlıyor ve ben bu sahneleri okurken delicesine mutlu olmuştum. Tamam işkence öyle gözünü, kolunu, bacağını falan çıkararak yapılmıyor ama oniks onların işkence aleti değil mi sonuçta? Her neyse işkence çekmesi psikopatlık derecesinde hoşuma gitti. Kat'i sevsem de işkence çeken karakterleri okumak hoşuma gidiyor işte ben ne yapabilirm?

        Kitap bu ikisi kavuşana kadar böyle devam ediyor. Kat'in iç sesi yine çok çok çok eğlenceli. Araya birde Deamon girince öl öl diril. Deamon'un ettiği küfürler kitabın en çok güldüren yerleri herhalde. Ufak bir örnekle;

     "Hay ben böyle işin içine turp sıkayım"
      
      Son olarak kapak. Neden turuncu? Anlatsanıza biraz cidden neden turuncu yani? O turuncu ne ya? Tüm seri koyu koyu ilerliyorken 4. kitaba bi bakıyosunuz turuncu! Hele Opal'den sonra gelmesi. Zaten siyah kitabın yan tarafı, mat  koyu yeşil kullanılmış yazılarda, o kitaptan sonra turuncu turuncu gitti mi hiç?? Kitaplıkta nasıl duracağını hiç düşünmediniz mi ya .s.s Tabii ki bunda DEX'in herhangi bir suçu yok sonuçta orjinal kapak. Ama neden turuncu!! Kitaptan alıntılanacak başka bir sahne bulamadınız mı cidden ..s.s. Hadi sahne alıntıladınız başka renk mi kalmadı dünya da? Kapak kötü değil ama yine de turuncu işte .s.
      

       Her neyse puanlamaya geçelim, zaten tahmin edilebilir bir şey ama yine de o orada olsun.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...