19 Haziran 2014 Perşembe

"Opal-JENNIFER L. ARMENTROUT" Kitap Yorumu

                                    

Kitap Adı: Opal
Orjinal Adı: Opal
Kitap Yazarı: Jennifer L. Armnetrout
Seri Adı:  Lux
Çevirmen: Elif Günay
Yayınevi: Dex Yayınları


Arka Kapak:

Hala kendini beğenmiş öküzün teki olsa da artık Daemon'adirenmekten vazgeçtim çünkü, off... ona çılgınlar gibi aşığım.
Daemon'ın duygularından bir türlü emin olamıyordum ama son günlerde hiç tahmin etmediğim kadar ciddi olduğunu kanıtladı. Birlikte akıl almaz tehlikelerden geçmiş ve bölük pörçük ilişkimizi bir araya getirmeye kendimizi öyle kaptırmıştık ki... şey... ah tamam, söylüyorum işte: O yanımdayken tüm bedenimintitremesini dindiremiyorum, birlikteyken adeta ateş alıyoruz.

Ama bizim dışımızda bir sürü sorun var. Ne kadar uğraşırsa uğraşsın, 
ailesini koruyamıyor, ona yardım etmeliyim.


Yaşadıklarımdan sonra artık eski Katy değilim. Bambaşka biriyim, geleceğim öyle belirsiz ki... Bizi sorunların çözümüne yaklaştıran her adım, aslında içinden çıkamayacağımız korkunç bir organizasyonun parçalarına götürüyor.


Ölümler hâlâ acı veriyor, yardımlar en beklenmeyenden geliyor ve dostlar en ölümcül düşmanlara dönüşüyorlar ama biz geri adım atmayacağız. Sonunda dünyamız sonsuza kadar paramparça olsa bile. 
Birlikte güçlüyüz... ve onlar bunu biliyorlar.


***
Kimse Daemon Black kadar baştan çıkarıcı olamaz! Lux serisi, Obsidiyen ve Oniksten sonra OPAL ile ısınmaya devam ediyor!


      

    Benim Yorumum           

      Sen nasıl bir kitapsın??? Sen kitap değilsin bayağı bildiğin bağımlılık yapan madde gibi bir şeysin. Yahu Jenn azıcık insaflı ol. Okuyucularına bu yapılır mı???? (Ben devamlı Jennifer'e Jenn diyorum da bunu nereden duydum, gördüm veya okudum hiçbir fikrim yok.)
      
     Allahım.... Deamon... Sana geliyorum. Sen o odun kılıfından sıyrılıp nasıl da bu romantik korumacı Deamon'a dönüştün??? Mumlar, göl kenarında romantik sahneler... Bu aralarda Kat'in de olması gerekiyor ama 1 saniye daha Deamon'u övmem 1 asır sürebilecekken ben bunu 1 saniyeye sıdırıyorsam bence Kat biraz daha bekleyebilir. O her paragrafta bahsedilen ve devamlı parlayan muhteşem yeşil gözleri.. (Ki bu yüzden Kat'i parça pinçik edebilirim. O gözleri benim görmem gerekiyordu bende istiyorum banane!!.) (Jenn beni de kitabın içine all) (Ben yine saçmaladım) (Bu son parantezim merak etmeyin :DD) Her neyse. Dediğim gibi kitapta Daemon'un öküzlükleri o kadar azalmış ki doğru kitabımı okuyorum diye düşünmeden edemiyorsunuz. Aynı şekilde Kat'in inatçılıkları da o kadar minimum seviyedeki. Hele Dee ile arasında ki o görünmez duvarlar. Bir ara beni o kadar deli etti ki barışın artık Adam öldü ve Kat'in bunda hiç suçu yok diye bağırasım geliyordu. 
     
    İkinci bir konu ise Dawson. Evet Oniks'in sonunda Dawson dönmüştü ve döner dönmez ben Beth'i kurtarmalıyım diye çıldırmaya başladı. Haklı da çocuk. Benim hayatımın aşkına işkenceler yapılıcak ve ben sakin durucam?? Hahaha. Çok beklersiniz!! Gerçi benim uzaylı güçlerim yok .s.s.s Jenn sana bu yüzden diyorum bende kitapta olmalıyım diye!! Öhömöhöm.

     Başka şok eden bir olay ise Dee-Andrew-Ash yakınlığı. Ash hanım yine kaşarlığına devam. Normalde kitaptaki veya filmlerdeki kötü karakterleri ana karakterlerden daha çok severdim ama Ash kendinden soğutmayı mükemmel bir şekilde başardı. Andrew ise Kat'e laf sokmalara tam gaz devam. Dee ile Kat arasında gerçekten aşılması imkansız görünmez-buzdan duvarlar var ancak kitabın sonlarına doğru bu duvarlar erimeye başlıyor :DD Hiç bir gerçek dostluğun -olaylar her ne kadar kötü ve büyük olsa da- yıkılıcağını düşünmüyorum. 
      
     Ve Blake. Blake'yi Adam'ı öldürsede hep bir sempati duydum. Hatta kitabın sonuna kadar da sempatim sürdü. Ancak kitabın sonunda yaptığı piçlik diyor ki "Al beni yerden yere vur. Cidden üstüme istediğin kadar Oniks püskürt hiç itirazım olmaz istersen al müsait taraflarıma sok hatta gözümü bile oniksle oyabilirsin" diyor. Ama gel gelelim yapabiliyor muyum?? Hayır. JENNIFERciğim yeniden dile getiriyorum. Beni kitaba al da kimsenin yapamadığını -yapmadığını- (Deamon'un karşısında kimse duramaz ama Kat ne diyor yapma diyor. Deamoncuk napıyor? Onu dinliyor) ben yapıyım. 
   
    Son olarak söyleyebileceğim bir şey var. Aslında çok şey var ama hala masamın üzerinde yapmam gereken bir proje, çalışmam gereken biyoloji ve almanca sınavım var.
     Söyleyeceğim son şey ise;

      EĞER BU SERİYE HALA BAŞLAMADIYSAN B.A.Ş.L.A CİDDİYİM BAŞLAMALISIN. BAŞLAMAN GEREKLİ YANİ BAŞLAMAZSAN OLMAZ OLMAMALI KISACA BAŞLA.

 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...