31 Ağustos 2014 Pazar

Mim!!! Kitaplığınızdaki En İyi 10 Kitap Kapağı


 
      Heyoo. Bugünkü ikinci mim. Bu güzel mim için de Sade Ve Derin'e kocaman kocaman teşekkürler :D
     Şunu söyleyim ki sıralama diye bir şey söz konusu değil çünkü karar veremedim.





1.Melez Sözleşmeleri-Jennifer L. Armnetrout
Melez Sözleşmeler'i burada da kendini gösterdi :DD Serinin tüm kapakları çok iyi. Seriyi koymasam içim rahat etmezdi zaten.





2.Miras Üçlemesi-N.K Jemisin
İlk kitapta yüzün bir kısmı çıkmış olmasına rağmen kapak çok güzel. İstisnalardan biri.




3. Av-P.C Cast, Kristen Cast
Gece Evi serisinin 5. kitabı Av, her ne kadar seriye dair çok az şey hatırlasam da serinin kapakları çok iyi ama en güzeli bu.





4.Düşüş-Lauren Kate
Şüphesiz serinin en iyi kapaklı kitabı. 




5. Uyumsuz Serisi
Kendisi bir fiyasko olsa da kapakları müthiş. Görsellerde hepsini bir arada bulunca hiç birleştirmekle uğraşmayım dedim. Kapakları aynı olduğu için sorun olmaz sanırsam. 



6. Providence Üçlemesi
Serinin sadece ilk kitabı var bende ama serinin tüm kapaklarına bayılıyorum. Cennet'i fazla sevmesem de Cehennem çok güzel. Araf'ta orta kararlı. 



7. Grisha Serisi- Leigh Bardugo
Son kitap daha bizde çıkmadı ama ilk iki kitabı orjinal kapaklarıyla çıkardılar. Sonuncuyuda öyle çıkarırlar o yüzden onu da ekledim. Bu kapaklar cidden harika.



8.Üçlü İttifak-Maxime Chattam



9.Ve Geriye Kalan Her Şey
Serinin tüm kitapları güzel ama bunu bir ayrı seviyorum. Daha çok hoşuma gidiyor. Belki de Erik yüzündendir.



10. Kocan Kadar Konuş-Şebnem Burcuoğlu
Bir ara devamlı bu kapakla fotoğraf atanlar vardı. Bu bile soğutamadı beni kapaktan. 




***
    Bu mim daha kolaydı ya :Dd 
      Mimlediklerime gelirsek Öz'ün Kitap Tutkusu'nu mimliyorum bir de hala yapmayan kim kaldıysa :D  Hadi kolay gelsin :D

9 yorum:

  1. süper yapmışsın süper :) bi de ne hızlısın yaaa :) bi de sen anime seviyon ya benim için "komşum totoro" yu izleseneee amaaa çok sefiyoom :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam açtım izliyorum şimdi :DD Bu dimi?
      http://www.hizliseyretizle.org/komsum-totoro-turkce-dublaj-izle.html/5

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Dün gece izledim :DD Nasıl güzel sevimli bir anime öyle. Ama Tororo gülünce bir içim ürperdi anlatamam :/

      Sil
  3. Ben de gece evi serisinin kapaklarını seviyoruum ama en güzeli Miras üçlemesinin kapakları olmuş bencee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşasın Miras Üçlemesiiiii :DD

      Sil
  4. Çok güzel bir mim olmuş! Ellerine sağlık. Düşüş benim de sevdiklerimden! Kapak olarak da kitap olarak da. ;) Ama ikinci kitabını okuyamadım hala. Nasıldı sence?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir Düşüş denilemez ama en az onun kadar iyiydi. Bikaç şeye cevap bulunsa da hala deli eden sorulara cevap yok :/ (3. kitaptayım kafayı yiycem. Tam kesin böyledir diyorum yazar hemen ters köşe yapıyo :D)
      Onun dışında finali dehşetti. Cidden çok iyi bir final yaptı.Ama okurken yer yer sıkıldığım yerler olmuştu. Tabi Lauren durur mu? Orda hemen bi olay patlatıp "Çevir çevir bi sonraki sayfayı çevir hatta uykusuz kal gözlerin mosmor olsun" dedi resmen :D
      Neyse çok uzattım. Okusam mı okumasam mı diye düşünme direk oku bence :D

      Sil

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...