1 Temmuz 2016 Cuma

Ay Sonu- Haziran 2016



        Merhabalar. Nasılsınız? Ben iyiyim. 
        Bence birazdan okuyacaklarınız sonrasında şok olacaksınız, çünkü uzun süredir aylık olarak okuduğum kitap sayısının çok üzerine çıktım. Mutluyum. Haziran ayı benim için kitap-dizi-film üçlüsü için olsun, dersler açısından olsun çok verimli geçen bir ay oldu. Haydi bu ay neler yaptığıma bakalım. 

         
        Uyarı: Bol miktarda anı anlatma içerir.
        Öncelikle bu ay iki tane kitap siparişi verdim. Birincisi Okuoku'dan. Zaten onu paylaştım. (O yazıya gitmek için tık tık.) İkincisi de ders kitabı almak için yaptığım bir alışverişti. Normalde kitaplarımı Ümraniye Son Durak'tan alırım ama gideceğim gün gitmemem için bir dünya işaret aldım bence. Çok enteresandı. Anlatmadan geçemeyeceğim ya. :D 
        Sabah çıktım dershaneye gittim. Dershane çıkışında kitap almaya gidecektim. Cüzdanımı evde unutmuşum. O yüzden gidemedim. Eve geri döndüm cüzdanımı almaya. Kitaplığımın ikinci rafında unutmuşum cüzdanı. Eve gelip üç-beş bir şey atıştırdım. (Daha Ramazan'a girmemiştik.) Sonra çantamı hazırlayıp çıktım. Durağa indim, otobüse bindim. Otobüste çantaya bir baktım cüzdan yok! Annemi aradım. Baktı yine evde unutmuşum. Hem de bu sefer kitaplığımın ilk rafındaydı. Annem de gitme Esra falan dedi. Bende gitmeyip internetten yaptım siparişi. Garip gündü ya. Neyse işte böyleydi. Canım anlatmak istedi.
        Bu arada alışverişi Ayaklı Kitap sitesinden yaptım. Gayet memnun kaldım. Elime üç gün içerisinde ulaştı. Ders kitabı için site arayan varsa tavsiye edebilirim.
         Anı kısmı bitti.

        Şimdi geçelim bu ay okuduğum kitaplara;

  1. Sevimsiz Öyküler- Léon Bloy 
  2. Baharı Beklerken- Julie Garwood
  3. Tatlı Tehlike- Wendy Higgins
  4. Incarceron- Catherine Fisher (Yorumu)
  5. Vatan Savunmasında Kadın Kahramanlarımız (Çizgi Roman)
  6. Derin Mavi-Deep Tone
         
        Bu ay izlediğim diziler ve animeler;
  1. Game of Thornes
  2. Outlander                                                                                                                                                                                           Bu dizide çok kaliteli bir yapım. Ama bence ilk sezonda cinselliği fazla ön plana çıkardılar. Ama buna rağmen çok kaliteli bir sezondu. İkinci sezonu da yeni bitti. İkinci sezon ilk sezondan çok daha güzeldi.
  3. EXO Next Door
  4. Karneval                                                                                                                                                                                               Çok kaliteli bir animeydi. Ama kısaydı ya. Hemde çok kısa bence. İkinci, üçüncü, beşinci sezonlarının falan olması lazım. Yetmedi bana. Hem sonu da havada kaldı bence.
  5. Fullmetal Alchemist: Brotherhood                                                                                                                                                      Bana bu animeyi Deep baya eskiden önermişti ama uzun olduğu için ertelemiştim. Hazır yaz tatilindeyiz diye başlayayım dedim. Şu an başından zar zor ayrılıyorum kesinlikle çok güzel. Tereddütte olan varsa acil başlasın bence.
  6. Pretty Little Liars                                                                                                                                                                               7.sezonu başladı. Ya eski tadı veremiyor bence. Özellikle o Caleb durumu. İzleyenler biliyor. Spoilder olmasın şimdi.
           
          
        Bu ay izlediğim filmler;
  1. Bajrangi Baharjaan                                                                                                                                                                             Çok kaliteli bir yapımdı bence. Okulda din öğretmenimiz önermişti. İnsanlık için gerçekten önemli bir film. Sınıfta hep beraber izledik. Kesinlikle tavsiye ederim.
  2. Taare Zameen Par                                                                                                                                                                                Her Çocuk Özeldir / Yerdeki Yıldızlar. Aamir Khan filmi. Kesinlikle çok kaliteli ve çok güzel bir film. İzlemediyseniz mutlaka bunu da izleyin. Yine insanlık için önemli bir film. Bu arada bunu da din öğretmenimiz tavsiye etmişti ve bunu da sınıfta izledik. 
  3. Kızıl Ejder                                                                                                                                                                                           Ya çok benlik bir film değil. Bir kısmını izledim zaten. İzlemediğim bir 15 dakikalık kısım falan var. Adamın dilini adam ısırarak koparınca arkadaşıma dedim azıcık dışarı çıkalım için daraldı bu ne böyle.Filmin çok karanlık bir havası vardı. Çok sevidiğim atmosferlerden değil.  Bir de dublaj izledik. Onunda etkisi var biraz. Dublaj izlemeyi hiç sevmiyorum. Benim için ortalama güzellikteydi. Açıp kendi başıma izlemem. Arkadaş ortamındaydım bunu da izlerken.
  4. Kunfu Panda 3                                                                                                                                                                                      Kardeşimle izledik. Çok güzeldi ya.
  5. Mimi Wo Sumaseba                                                                                                                                                                              Whisper of the Heart / Yüreğinin sesi. Yine Deep'in önerisiydi bu anime. 1995 yapımı. Hayao Miyazaki imzası taşıyor. Çok tatlı bir filmdi. Ben çok sevdim. Anime severlere kesinlikle tavsiye ederim.
  6. Lego Schooby-Doo!: Haunted Hollywood                                                                                                                                           Yine kardeşimle izledik. Yani ortalamaydı. Schooby Doo'nun legolu haliydi. Bu lego filmleri güzel oluyor aslında. Bu da güzeldi ama öyle çok ekstra bir durumu yoktu. The Lego Movie diye bir yapımları daha var. O çok güzeldi. Lego filmlerinden izlemek isterseniz onu öneririm.
  7. Sevimli Tehlikeli                                                                                                                                                                                   Normalde çok televizyon izlemiyorum ama o gün iftarda evde tektim. Filme de televizyonda denk geldim. Ortalamaydı. Komikti. Sonu hüzünlü yapılmaya çalışılmıştı ama beni pek etkileyemedi açıkçası.

        Haziran ayım işte genel olarak böyle geçti. Baya uzun bir yazı oldu.  Sanırım en uzun ay sonu yazım. Diğer aylarımın da böyle güzel, ve sizin aylarınızınsa çok daha güzel geçmesini dilerim. 

        Görüşürüz!

6 yorum:

  1. Fullmetal Alchemist: Brotherhood bende başlamak istiyorum. Bayağı okumuşsun. İnşallah temmuz ayı da böyle verimli geçer :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vakit kaybetmeden başlamalısın bence ^_^
      Teşekkür ederim inşallah :)

      Sil
  2. Verimli bir ay olmuş. benim haziran ayım da güzeldi. şimdi tatil ayları geldi, daha dolu günler geçiririm diye umuyorum. Bol okumalı ve izlemeli günler :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah ya bende öyle umuyorum :)

      Sil
  3. gerçekten güzel performans , daim olsun dilerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim! İnşallah ^_^

      Sil

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...