6 Haziran 2016 Pazartesi

Ay Sonu- Mayıs 2016





     Merhabalar nasılsınız? Ben harikayım! Mayıs çok vasat geçmiş olsa da :/ Neyse notlarımı düzeltmiş olduğum için değdi yine de :D Bayadır yorum girmedim ve bir sürü yorum birikti, onları da tek tek girerim yakında :) Neyse neler yaptığıma bakalım :D
   
   Okuduğum Kitaplar;

  1. Çavdar Tarlasında Çocuklar- J.D Salinger (Yorumu)
  2. Tatlı Şeytan- Wendy Higgins 
   İzlediğim Diziler;
  1. Once Upon A Time
  2. Game of Thrones
  3. Agents of S.H.I.E.L.D.
  4. Supernatural
  5. Legends of Tomorrow
   Game of Thornes dışındakilerin tamamı sezon finali yaptı. O yüzden yeni dizilere başlıyorum. Dün Outlander'e başladım. Hem sevdim, hem sevmedim. Biraz daha izlemem lazım.

     İzlediğim Filmler
  1. The Huntsman: Winters War
  2. Batman v Superman: Dawn of Justice
  3. Pek Yakında
  4. Captain America: Civil War
  
     Bol sınavlı, az kitaplı, az dizili-filmli, biraz da gezmeli geçti Mayıs. Neyse Haziran'ı çok daha iyi geçirmek istiyorum. Ygs'ye sıfırdan başlıyorum bugün, şu yazıyı yayımladıktan sonra. Programa sadık kalırsam yazımı çok iyi değerlendirmiş olacağım. Neyse önce bir Haziran'ı atlatalım da :DD

    Umarım sizin Mayıs ayınız çok daha iyi geçmiştir ve Haziran ayınız da çok iyi geçer.
    Görüşürüz!


2 yorum:

  1. ayyyy hadi çok çok başarılar şimdiden ygs içiin :) bol gezmeli, nereleri gezdin yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ^_^
      Arkadaşlarla o an kafamıza neresi eserse oraya gittik ama öyle bir İstanbul turu yaptığımız yok yine bilindik yerlerdi :/ :DD

      Sil

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...