2 Eylül 2015 Çarşamba

Ay Sonu-Ağustos 2015



Bu seferki 'Ay Sonu' daha çok kişisel oldu. Yine bir liste var tabi ama diyorum ya o tüm yazılar kişisel. Haberiniz olsun yani :D
   Merhabalar efenim :) Nasılsınız? Ben mi? Tembelim. Yeminlen ya. Koala gibiyim resmen. Tüm gün yastığıma yapışıyorum. Neyse ki şu sıralar bu huyumu kırabildim ve erken kalkıyorummm! :D Şimdi size şok bir haber vereceğim. Ama duymamışsınız gibi yapacaksınız. Bu okunduğu an unutulup gidecek. Söz mü? O zaman söylüyorum. Hazır mısınız? Poff. Bu ay iki kitap okudum. Şimdi unutun. Teşekkürler. 

  Resmen utanç kaynağıyım yaa :/ Ders çalışmayı da bıraktım. Bahanem yok bu sefer. Tamamen paşa keyfim yüzünden. Bir geometriyi bırakmadım, o da antremanlarla geometri çözüyorum ve baya eğlenceli geliyor o da ondan. 

  Geziyor muyum? Hafta sonları evet, ama hafta içleri hayır. Ha bir de bu var ya. Hafta içleri annem çalışıyor kardeşim de bana kalıyor doğal olarak. Ama gelin görün ki çocuk dibimden ayrılmıyor. İki dakika odama giriyorum anında dibimde bitiyor. Bu da hiç bir şey yapmamamın etkeni tabi :/ Ama çok tatlı ya, kızmaya da kıyamıyorum, iyi ki var :D Ama bazen insanı delirtiyor o ayrı konu :DD


Dediğim gibi iki kitap okudum. Onlar da;
  1. Vurgun- Lauren Kate (Yorumu)
  2. Camlar Şehri- Cassandra Clare (Yorumu)
Bir tane anime izledim, güzeldi öyle çerezlik bir şey. O da 

  1. Date A Live
İki tane dizi izledim. Ama bir tanesinin 3. sezonundayım daha

  1. Constantine (Ya bu çook güzeldi. Harbi tavsiye ederim. Tek sezon zaten.)
  2. Once Upon A Time (Bunun üçüncü sezonundayım işte.)

   Bu kadar. Ya koskoca ay resmen boşa gitti. İçime oturdu şu an :/ Yakında okullar da açılıyor. Burada en sevindiğim yer; kırtasiye alışverişiiiiii! Yeni yeni ürünler çıkıyor ya mağazayı satın alıp çıkasım geliyor. Geçen gün bizim burada bir mağaza var annem, kardeşim, ben oraya gittik, kırtasiyelere göre çok daha ucuz bir yer. (Bir milyoncu gibi denilebilir ama ürünleri kaliteli.) Kapıdan içeriye girer girmez 'Verin bana burayı' durumuna düştüm. Yeni kalem alınca da yazı yazma aşkım depreşti YGS konularını falan çıkardım. 

   Ya böyle konuşunca sanki tembel bir öğrenciymişim gibi anlaşılıyor bence. Ama değilim. Okullar açıkken gayet disiplinli bir şekilde çalışabiliyorum (Maşallah, Allah bozmasın. Şimdi bir de çalışamam falan, maazallah.) ama yazın yapamıyorum ya. Aslında yapmıyorum. Mesela okullar açıkken biyolojiyle aşk yaşarım (10.sınıf konuları eğlenceliydi bence.) ama şu an çalışmak... Anlatamam yani ya :/ İnstagram da görüyorum millet 11'e geçmiş çatır çatır döktürüyor. Diyorum bak Esra rakiplerin neler yapıyor sen anca yan gel yat. Hedefinde var oh mis, çalış işte. Kalktım oturdum ya masaya, kardeşim damlar, sandalyemi çekiştirir, masanın üstünde duran kalemler bir anda kıymet biner onları kullanmak ister.  E benim dikkat dağıldı, heves de kaçtı. Sonra tüm gün nasıl boşa gidiyor. Oy anam oy.

  Ne dolmuşum bende ya. Bari başa bir uyarı falan koyayım da millet kitapla alakalı bir şeyler sanmasın. 

  Neyse, hepinize dolu dolu mutlu mutlu aylar dilerim :)


5 yorum:

  1. Once Upon A Time sevimli dizilerden sanırım bana da Sessizgemi önermişti.Kardeş candır yaaa...aynen oy anam oy ! sevimli şey!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kötü dizi değil ama aynı şeyleri fazla tekrar ediyor ya. O da insanı bir zaman sonra sıkıyor :DD
      Ama sanki 3. sezon ilk iki sezondan daha iyi gibi, öyle bir sezdim sanki asdfghj :DD

      Sil
  2. Once Upon A Time sevimli dizilerden sanırım bana da Sessizgemi önermişti.Kardeş candır yaaa...aynen oy anam oy ! sevimli şey!

    YanıtlaSil
  3. az okumuşun ama kardeşine bakıyon hoş bişi ivit bu. çok sırıttım yazına he :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha sevindim güldürdüysem :DDD

      Sil

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...