17 Haziran 2015 Çarşamba

Sade ve Derin- Deep Tone



Kitap Adı: Sade ve Derin
Kitap Yazarı: Deep Tone
Sayfa Sayısı: 163
Yayınevi: İkinci Adam Yayınları


Yaptığımız her şey yırtılırcasına gerçek olmalı. Çığlık çığlığa. Yazacaksak iç organlarımızı parçalarcasına yazmalıyız, derimizi soyarcasına...
Okurken de yazarla savaşmalıyız. Öfkelenmeliyiz ona. Ona ter döktürüp sonra teslim olmalıyız. Okuduktan sonra da, yaşarken de dünyaya tekrar dönmek zor olmalı.


Hayat bak!

Dur sen biraz ya da tamam; ya sen devam et ama bir izin ver, sürekli üstüme gelme. Her gün yeni bir şey çıkarma, bir normal ol, aklını başına topla. Bak sen devam et ben şurada ineyim. Daha doğrusu; hemen şu anda uyuyayım, sen yavaşladığında uyanırım.

O zaman uyandır beni..



                                                                                                                                              




   Blogger dünyasında çoğu kişinin olduğu gibi benim de her zaman en büyük destekçim Deep oldu. Deep'i tanımasam da tanıyormuş gibi hissediyorum. Bence çoğumuz öyleyiz. Çünkü Deep her zaman nasıl desem... Deep gibi. Bilmiyorum anlatabiliyor muyum. Samimi geliyor işte. 


  Deep  aynı Deep Tone işte. Kitapta da, blogda ki samimiyeti ve sıcaklığı hissediyorsunuz. Sanki bir büyüğünüzden öğüt alıyormuş gibi hissettiriyor. Sanırım bu yüzden en çok Yaşam bölümünü sevdim. 


  Aa. Bahsetmedim ama değil mi? Kitap sekiz bölümden oluşuyor. Sanat, Aşk, İnsan, Yaşam, Gelişim, Mevsimler, Tarih ve Denemeler. Her bir bölümde de on tane yazı var.


  Her birini çok çok çok beğendim. Ama Yaşam ve Denemeler farklı bir dokundu sanki. O iki bölüm içlerinde en çok sevdiklerim.


  Hele bir de öyle sözler kondurmuş ki yazılarına anlatamam. Dedim ya bazen bir büyüğünüzden öğüt alıyormuş gibi hissettiriyor diye, işte o sözler de nokta atışını yapıyor.

Hani bazen olur ya, bir sorununuz olur ne kimseyle konuşmak istersiniz ne de birini görmek. Ama bilirsiniz ki yalnız kaldığınız da kendinizi yiyip bitireceksinizdir. Aç istediğin herhangi bir sayfa. Oku istediğin yere kadar. Kafanı toparlamış olacaksın. Kafa toparlayan kitap bu.

 Bu kitabın bende daha özel, daha güzel bir yeri oldu. Nedeni ise belli. Hem Deeptone'nun kitabı hemde hayat kitabı. Yoldaş kitap bu. Tekrar tekrar okunabilecek...



4 yorum:

  1. ay başkaları yorum yapsın diyodum ama kimse yapmadı bana neeeee o kadar güzel ki ya sölediklerin. biliyon zaten hem kitapların hem de yorumlarınla benim en sevdiklerimdensin zaten. bu yazını da koycam işte blogumaaa pek yakındaaaa :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay aman ne olacak sen yorum yapmışsın ya o yeter :))))

      Sil
  2. sen var ya bak valla diyom tüm blog tarihinde en sevdiğim ilk top 10'dasın valla ya. kitap blogçusu olarak ise ilk 3'tesin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim ki ^_^ Bende seni çok seviyorummmmm :))

      Sil

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...