18 Haziran 2015 Perşembe

MİM | Blog Yazmaya Nasıl Başladım?



    
   
    Bir tanecik Deep beni 'Blog Yazmaya Nasıl Başladım' mimine etiketlemiş. Çok teşekkür ederim :) Görünce hemencecik yapayım dedim ve şu an Çarşamba günü saat 2:20 :D Bundan önce Sade ve Derin kitabı hakkında bir şeyler karaladım. Bunu da o yayınlandıktan sonra yayınlarım :D  Yani azıcık gecikmeli gelebilir. Bunun için özür dilerim :)

 Neyse mime geçecek olursak;
    Ben blog yazmaya nasıl başladım? 
    Açıkcası en başlarda bu tarz blogların olduğundan haberim bile yoktu. Nasıl denk geldim kitap bloglarına hatırlamıyorum. Hatırladığım kadarıyla da Obur Kitaplık benim ilk takip ettiğim blog. Ondan sonra da başka bloglar buldum. 
   Etrafımda kitap okuyan arkadaşım fazla yok. Okuyanlar da oturup üstüne sohbet edebileceğim kadar kitaplarla ilgilenmiyorlar. Okudular, sevdin mi?, Sevdim. Bu kadar oluyor. Ee doğal olarak kitap blogları görünce deli gibi mutlu oldum. Daha sonra da  ben açmaya karar verdim. Ve en büyük destekçim Deep'le tanıştım. Sonrası da okul döneminde ufak bir ara veriş ve dönüşşşş!!! :DD

 Benim kötü hafızama karşın çok eğlenceli bir mim oldu. Bunun için Deep Tone'a tekrardan çok teşekkürler :)

Benim mimlediklerime gelirsek;
 Naz'lı Kitaplık

 Bir Kitap Delisinin Günlüğü
 Kitaptan Blog

 Ve diğer tüm yapmak isteyenleri mimliyorum.

11 yorum:

  1. Selam :) Deep'in sayfasında görüp geldim. Demek Deep senin de yanındaydı ilk açtığında. Bana da çok yardımı olmuştur. Aslında Deep sanırım yeni olan herkesin elinden tutmayı, insanlara yardım etmeyi seviyor. Sen de o şanslılardan biriymişsin, ne güzel. Takibe aldım, sevgiler... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın, Deep gerçekten de herkesin elinden tutuyor :) Hem onun sayesinde yeni bir blogger daha tanımış olduk bak :)
      Ben de seni takibe aldım :)))

      Sil
    2. Aynen. Onun arkadaşlarından çok yeni arkadaş edindim bugüne kadar. O yüzden ben de kendimi çok şanslı hissediyorum Deep'i tanıdığım için. Gördüm, sevindim. Görüşmek üzere... ;)

      Sil
  2. oleeeey tatlişler. :) ayrıca, çok ciddiyim bak en sevdiğim kitapseverlerdensin ki sen sölemiştim daha önce. okuduğun kitapları ve anlatışını çok seviyorum işte. :)

    YanıtlaSil
  3. kitap okuyan arkadaş olmaması ne kötü de miiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya :(
      Aman olsun burada bir sürü oldu ya :))

      Sil
  4. bak benim blogda sağda linkler var ya oraya birini koydum. sıla özkan. bak böyle biçok vlog var. kitap tanıtıyolar. izle bak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap okuyan solucan dimi biliyorum ben onu izliyorum da videolarını :) Gerçi en son mayısta izledim galiba ya bi gidip izleyeyim ben videolarini :))

      Sil
    2. başka büssürü var yaaa onun gibi. kitap aşığı tuğçe de iyi ki meselası :)

      Sil
    3. Aaa onu da bir ara takip ediyodum bak sonra bıraktım galiba ya. Vloggerlardan bi düzenli olarak eren nadir akşamoğlu'nu takip ediyorum sanırım :DD kitap aşığı Tuğçe'ye de bakıyım bi yeni video yayınlamış mi :Dd

      Sil

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...