21 Eylül 2014 Pazar

"Yandaş-Veronica Roth" Kitap Yorumu



Kitap Adı: Yandaş
Özgün Adı: Allegiant
Seri Adı: Uyumsuz Serisi (#3)
Kitap Yazarı: Veronica Roth
Çevirmen Adı: Uğur Mehter
Sayfa Sayısı: 520
Yayınevi: Artemis Yayınları



ARKA KAPAK

TEK BİR SEÇİM
TEK BİR SEÇİM 
SENİ DÖNÜŞTÜREBİLİR

TEK BİR SEÇİM 
SENİ YOK EDEBİLİR

TEK BİR SEÇİM
KİM OLDUĞUNU BELİRLER

BİRİNİN KORKULARINI ÇEKİP 
ALDIĞINIZDA, MERHAMET DUYGUSUNU DA
ALMIŞ OLURSUNUZ.

Tris Pior'ın bir zamanlar inandığı topluluk sistem çöküşün eşiğinde. Bu nedenle Tris, yeni bir dünya keşfetme fırsatını tereddütsüz kabul ediyor. Çünkü  Tobias'la birlikte çitlerin ötesinde yalanlardan, iç içe geçmiş ilişkilerden ve acı hatıralardan uzak, yeni bir hayat kurma şansı olabilir. Oysa Tris'in öğreneceği gerçekler, ardında bıraktıklarından çok daha tehlikeli. Bildiği her şey anlamını hızla yitirirken, Tris insanın karmaşık doğasını anlamak için savaşmak zorunda. Tabii, cesaret, dostluk, fedakarlık ve aşk gibi imkansız seçimlerle karşı karşıya.

Benim Yorumum
  
   Fazlasıyla geçikmiş bir Yandaş yorumuyla hepinize merhaba. 

   Kitabı bitirme sürem biraz fazla uzadı kabul çünkü yarım bıraktım. Napıyım sıkıldım. Araya başka kitaplar soktum. Sonuç olarak bu hafta bitti işte.
   Kitaba karşı çok fazla tepki var. Kötüydü ama o kadar tepki alıcak kadar değil bence. Sonu tam olması gerektiği gibiydi. Eğer sonuna kelebekli, böcekli "Mutlu Tris" deselerdi olmazdı zaten. 
    Ama yine de tepki alınacak bir tarafı var. Sıkıcıydı abi. Kitabın her anı aksiyon dolu ama sıkıcı. Veronica gereksiz yere uzatmış sanki. 

   Konusu da bunlar çitin dışında ne var onu merak ediyolar ve macera böyle gelişiyor. 
   Ya cidden hiç yazasım yok yorumunu. 
   Böyle saçma sapan bir şeyler karaladım sadece. Öyle alıntı yapılacak dialog falan da yok ki.
  
   Ha unutmadan ikili anlatım vardı. Ama yok böyle bir şey yani. Tobias'ın bölümleri geçsin diye kendimi paralıyodum. Hızlı hızlı okuyodum, kelime atlıyodum, bazen sadece konuşmayı okuyup geçiyordum... Anlıycağınız Tobias bölümlerinden bir şey çıkmaz. 
  Tris'i ise bu kitapta sevdim. Böyle bir daha az gıcık. Bir de Tobias'ın iç sesini görünce Tris'i öpüp başıma koydum. O derece.

   Bir ara serinin toptan yorumunu yapıcam. Böyle genel bakış gibi. Melez Sözleşmeleri'nde yapmıştım. 
   Burada da hafiften çıtlatırsak; Uyumsuz güzeldi ama gerisi olmamış. Tek başına Uyumsuz çıksaydı sonra da güzel bir nokta koyacak final yapılsaydı ne güzel oldurdu. Aklımda kötü kalmazdı en azından.

   Neyse Yandaş'da böyle işte... :DD

4 yorum:

  1. Ya Tobias'a çok gıcık oldum bu kitapta taktı şu gen meselesini Tris'i de dinlemedi falan.Bence sıkıcı değildi ama sonu çok kötüydü ya :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ya nasıl uyuz oldum Tobias'a :DDD

      Sil
  2. Bir bolümü Tobias ın diğer bölümü Trisin gözünden anlatması akıcılığı engellemiş ve çok karışmış kitap.Yarısına geldim devam etmek istemiyorum araya kitap falan sıkıştırdım ben de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle direk Tris anlatsa çok daha güzel olurdu :D

      Sil

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...