9 Kasım 2015 Pazartesi

"Günlerin Sonu- Susan Ee" Kitap Yorumu



Kitap Adı: Günlerin  Sonu (Penryn & The End of Days #3)
Özgün Adı: End of Days
Kitap Yazarı: Susan Ee
Çevirmen Adı: Belgin Selen Haktanır
Sayfa Sayısı: 387
Yayınevi: DEX Yayıncılık



Arka Kapak

Penryn ve Raffe kaçıyorlar.
Ümitsizce bir doktor bulmaya çalışıyorlar.
Pagie'nin kaderi nasıl değişecek? Hangi tarafta olmak güvenli?
Penryn canavarlar ve meleklerden önce cevaplarla savaşmak zorunda. 
Apokaliptik, kabus başlıyor.

Hazır mısın?

Benim Yorumum

    Ya var ya mükemmel kitaptı. Tabi uzun zamandır kitap okumamamın da etkisi var bu kadar beğenmekte ama ne olursa olsun çok güzeldi. 

    Tüm kitap boyunca aksiyon bir saniye olsun düşmedi ve açık net söyleyeyim bi'tanecik Susan Hanım karakterlerin çoğunu öyle anlatmış ki, geçmişleri öyle şekillendirmiş ki, Uriel'i saymazsak düşman olduğum bir tanecik bile karakter kalmadı.

   Bu arada Beliel'e düşman olan benim de düşmanımdır, ona dokunanla bozuşuruz.
   Bir de Raffe fangirlleri arasında ben de katıldım. Merhaba! İlk iki kitapta yoktu ama bu kitapta ne bileyim bir kanım ısındı anlatamam size.

   Bu arada hazır buradayken azıcık yazara çemkireyim. Yahu, sevgili yazarcığım o son ne! O. SON. NE! Ben sonunu hiç beğenmedim, harbi hayal kırıklığı. Mutlu son olup olmadığı göreceli ve benim için hiç mutlu değildi! Ya nasıl yaparsın, nasıl! Değer miydi? İçim yanar içim kanar da isyaaaaannnn! Harbi çok üzüldüm ama sanırım kitabın bağlanabileceği en mantıklı sondu. Hani çemkirdiğime falan bakmayın kadın yapabileceğini yapmış ama... Ne bileyim işte kitap bitince bir oturdu o son içime bir oturdu anlatamam size. 

   Bir de kitapta iki eksik gördüm. Birincisi Penryn'nin annesi neden öyle garip davranıyor? Çürük yumurtalar falan biliyorsunuz işte. Tamam yazar üç beş bilgi veriyor ama ne bileyim tahminden öteye gidebilseydik keşke. İkincisi de bazı olaylar çok tahmin edilebilinilirdi. Detay vermiycem spoilder değil merak etmeyin. Raffe'ye çürük elma gibi bir şey veriliyor, hatırlayamadım şimdi, onu ne için kullanacağı çok belliydi. Resmen 'Bakın ben kitabın sonunu böyle yazıcam' diye bağırmış kadın. Tabi bu o sonun şok etkisi yapmasına engel mi? Değil! Hemde hiç değil.

   Son olarak toparlayıp, kapanışı yapalım;
   Bahsettiğim gibi bazı eksiklikler vardı ama kitap genel olarak çok güzeldi. Akıcıydı ve aksiyon hiçbir şekilde düşmedi. Karakterler tam olması gerektiği gibiydi, hiç biri göze batmadı, gıcık olup saç yolma isteği bir kaç kere geldi ama olsun o kadar da yani. Güzel bir final kitabıydı. Sonuna laf ettiğime bakmayın, kadın ne yazsın başka.  Ve de eğer hala bu kitabı bekletiyorsanız, elinize geçen ilk fırsatta alın okuyun bence pişman olmazsınız.

4 yorum:

  1. merhaba bloğunu yeni keşfettim takipdeyim bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) Hoşgeldin :) Hemen geliyorum :)

      Sil
  2. nası gidiyoooooooo ev ve okuul :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rutin rutin gidiyor işte ya nolsun başka :D

      Sil

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...